میله نگهدارنده الکترونیکی همراه با انواع آویز های پرده

آویز پرده میل پرده الکترونیکی حلقه

راهنما 09100049363

حتما دیده اید که برای نگه داشتن پارچه پرده روی دیوار چندین مدل مختلف از نگه دارنده و لوازم تزئینی جانبی وجود دارد . این نگه دارنده ها با مدل کلی پرده و جنس پارچه مورد استفاده و همچنین نوع باز و بسته شدن آن یک هارمونی خاصی دارد . همین مورد سبب شده که طراحان با در نظر گرفتن سلیقه مشتری و معیار های دیگر ، آویز های متنوعی تولید کند . در این مطلب چند مدل از آن ها را با بررسی میکنیم .

 

آویز های زنجیری پرده

اولین مدل ، آویز های زنجیری است . در آویز های زنجیری ، قطعات با یکدیکر مرتبط است . به این صورت که اگر یکی از آن ها بسته شود ، بقیه بخش ها نیز به دنبال ان جمع میگردد . این نوع آویز ها را عمدتاً در محل های رسمی مثل ادارات و شرکت ها استفاده میشود چرا که حالتی سنگین و رسمی دارد و همچنین طراحان سعی میکنند پرده ای که برای آن انتخاب میکنند یکپارچه نباشد .

آویز های حلقوی

اگر شما به دنبال یک آویز با طراحی معاصر هستید و شکل و زیبایی آویز برایتان مهم است این مدل پیشنهاد میشود . آویز های حلقوی نسبتاً انعطاف پذیری بیشتری از خود دارند . از آن در مواردی که پارچه سنگین است و همچنین کل پارچه به طور کامل استفاده میشود ، بهره میبرند . همچنین برای این نوع آویز از سیستم های به روز و پیشرفته استفاده نمیکنند و جمع کردن آن دستی است .

 

 میل پرده الکترونیکی

این نوع از میله های نگهدارنده پیشرفته است و فناوری آن به روز میباشد . شکل کلی این مدل خیلی شبیه به نوع ساده است و تنها تفاوت در باز و جمع شدن پرده است . برای باز و بسته کردن پرده ، شخص به طور مستقیم دخالتی ندارد و تنها با استفاده از یک ریموت کنترل از راه دور میتوان پرده را باز و بسته کرد . از این مدل معمولا برای خانه های بسیار لوکس یا هتل ها که پرده سلطنتی دارند استفاده میشود

 پرده با آویز های زبانه ای و جمع شونده

آویز های زبانه ای متفاوت از بقیه است . به این خاطر که شئ خارجی وجود ندارد و از قبل به وسیله خود پارچه چیزی به حالت آویز ساخته میشود . به خاطر این که با باز و بسته شدن ، باعث مستهلک شدن میشود ، معمولا در مکان هایی که نیاز به باز و بسته شدن نباشد استفاده میشود . آویز های جمع شونده هم مانند زنجیره ای با هم متصل اند و با کشیدن دستگیره جمع شده و در دوطرف یا در یک طرف جمع میشود و معمولا در اتاق خواب از این مدل کار میکنند .

 

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن راهنما تماس بگیرید . ما در این مجموعه آمادگی مشاوره رایگان تلفنی را داریم و یا با پرداخت مبلغی جزیی برای مشاوره در محل و حضور ون های مخصوص دیجی پرده در جهت نمایش انواع پارچه ها و طرح های آن به صورت حضوری در سراسر ایران میتوانید با شماره تلفن راهنما تماس بگیرید .