انتخاب پرده سالن پذیرایی رنگ نور طبیعی راهنمای اینترنت

انتخاب پرده سالن پذیرایی نور طبیعی

راهنما 09100049363

پذیرایی یکی از بخش های مهم خانه است که افراد هزینه ی زیادی برای زیبا سازی آن می کنند این نقطه از خانه به دلیل حظور بیشتر و حظور مهمان بیشتر در دید است اما پرده پذیرایی نقش بسیار زیادی در زیبایی آن ایفا می کند . خانم های با سلیقه می دانند که پظور پرده را با مبلمان ، فرش یا دیوار خانه ست کنند . اما پرده می تواند تعیین کننده ی سبک خانه باشد و بسیار اهمیت دارد که شما از همان سبکی که در وسایلاتان استفاده می کنید در پرده نیز استفاده نمایید .

اگر تمامی وسایل پذیرایی با هم هماهنگی داشته باشد اما پرده پذیرایی را درست انتخاب نکنید خانه سبک خودش را از دست می دهد و وسایل شما آن طور که باید خودشان را نشان نمی دهد . این مجموعه میتواند با دریافت حداقل هزینه ایاب و ذهاب ، نیروهای متخصص خود را برای مشاوره ، نصب و اندازه گیری در سراسر ایران اعزام نماید .

 

تاثیر پرده پذیرایی در تغییر شکل خانه :

پرده پذیرایی تعیین می کند خانه را لوکس یا کلاسیک یا شاد و هنری نشان دهد یا خیر . اگر از پرده مناسب با وسایل و چیدمان خانه استفاده نمایید می توانید با کمترین هزینه جلای زیادی را به خانه ببخشید و کاری کنید تمامی وسایل شما بدرخشد و سلیقه تان زبانزد کل دوستان و آشنایان شود . لطفا با ما تماس بگیرید .

 

انتخاب صحیح جنس و مدل پرده متناسب با سبک پذیرایی :

  • اگر در پذیرایی از مبل های سلطنتی و مجسمه های بزرگ یا ظرف های گران قیمت استفاده ی کنید باید از پرده پذیرایی مخملی و سنگین استفاده نمایید .
  • اگر از مبلهای کلاسیک ، تابلوهای طرح مدرن استفاده می کنید از پرده های حریر و با طاق مخملی یا پرده های کتان استفاده کنید .
  • اگر از مبهلی نخی با رنگ های شاد و سبکی سنتی استفاده می کنید از پرده های نخی ولی با طرح های جدیدی که وجود دارد و حالت سنتی و خاص خود را دارد استفاده کنید . این مدل پرده ها نیاز به والان ندارد و تنها می توانید از میل پرده استفاده کنید تا وسایل تزدینی خاص ، بشقاب های خاص و هنری ، کوسن های هنری ، شمع دانی های خاص و ... خودشان را نشان دهند . در اینجا هزینه ی پرده برای شما بسیار ارزان تر می افتد ولی کارهای دستی و هنری خاص شما بیشتر خودشان را جلوه می دهند .
  • اما جدید هنرمندان با ترکیب سبک های مدرن و سنتی سبکی جدید را خلق کرده اند . در این مورد خانه ای با مبل های چرم ، تابلو های طرح خاص در یک تناژ رنگ می توان پرده ای با والان همان تناژ رنگ و مخمل را انتخاب کرد .
 

نکات ضروری درمورد پرده سالن پذیرایی :

در هنگام خرید به رنگ آن پرده دقت کنید که در نور طبیعی روز آن را انتخاب کنید . برخی نورهای غیر طبیعی بر رنگ پرده تاثیر می گذارد و نگ واقعی اش را نشان نمی دهد . پرده پذیرایی باید سراسری باشد از سقف تا زمین . هر چه طول و عرض پرده بیشتر باشد البته متناسب با ساختمان ، خانه بزرگ تر و زیبا تر جلوه خواهد کرد .

 

اگر سبک مدرن و لوکس را برای پذیرایی خود انتخاب کردید از پرده های ریش دار هرگز استفاده نکنید . و این مدل پرده بیشتر برای سبک های کلاسیک استفاده می شود . برای سفارش پرده پذیرایی یا دریافت مشاوره تلفنی و حضوری میتوانید با شماره راهنما در بالای همین صفحه تماس بگیرید . ما در این مجموعه به شما یاری میدهیم تا در هر کجای ایران هستید بتوانید بهترین انتخاب ها و کالاهای مرتبط به پرده با درجه کیفی الف را تهیه کنید .