انتخاب پرده مناسب برای خانه باغ های ویلایی ، روستایی و کوهستانی

ویلا باغ خانه روستا انتخاب پرده مناسب

راهنما 09100049363

در ادامه بحث انتخاب پرده مناسب برای خانه های آپارتمانی باید به نکات دیگری هم در مورد خانه باغ های ویلایی و روستایی اشاره کنیم . نکته ای که کمتر کسی به آن توجه میکند این است که پرده به عنوان یک عایق حرارتی و برودتی میباشد . در مناطق سردسیر و یا ویلا هایی که در نقاط کوهستانی قرار دارند ،انتخاب پرده خوب و مناسب آن هوا میتواند بخش زیادی از سرما را پشت خود نگه دارند و همچنین اجازه ندهند گرمای داخل هدر رود .

حتی مصرف انرژی هم در فصل سرما با یک پرده مناسب کاهش میابد . در فصول گرم سال نیز شرایط به همین صورت است و انتخاب پرده مناسب اجازه نمیدهد هوای خنک داخل هدر رود . امروزه پرده ها با طرح ها و الگو های بسیار جذاب برای دکوراسیون داخلی یک مزیت محسوب میشوند و حتی یک اتاق پذیرایی خسته کننده را به یک فضای بسیار شیک و دلپذیر تبدیل میکنند . این کار با کارشناسان مجرب پرده بسیار ساده است .

 

وجود یک پرده جذاب از ساده ترین کار هایی است که یک اتاق را مدرن کرد یا با استفاده از طرح های سنتی که اخیرا مد شده اند فضای دلخواه را ایجاد کرد . به طور مثال پرده های بلند فضای فوق العاده ای را برای اتاق نشیمن ایجاد میکند و حالتی رسمی به آن میدهد . پرده های قدی برای فضا های بزرگ بسیار انتخاب خوبی است و با طرح های پر زرق و برق میتواند زیبایی یک اتاق را دوچندان کند .

 

یک نکته دیگر رنگ پرده است . باید گفت که اگر در اتاقی قصد دارید از یک پرده استفاده کنید ، باید دارای نقش و نگار باشد . اگر نه مجبورید از کتیبه یا آویز برای جذاب کردن آن استفاده کنید . همچنین برای فضاهای کوچک اگر پنجره قدی است ، بهتر است از پارچه های نوع حریر ساده استفاده شود تا باعث شود عمق بیشتری در نگاه اول دیده شود . پارچه های رنگی باعث میشود اتاق کوچک به چشم بیاید .

نکته بعدی که کارشناسان کاملا به آن وارد هستند این است که در متراژ های پرده باید کمی سخاوتمندانه رفتار کرد . چین افتادن پارچه پرده و آویخته بودن پرده به زیبایی آن اضافه میکند . همچنین پرده باید به اندازه ای بلند تر از پنجره باشد . یک معیار کلی میگوید که متراژ پارچه میبایست دو برابر عرض پنجره باشد . کوتاه بودن پارچه پرده باعث میشود ناقص به چشم بیاید .

 

لذا جهت مشاوره تیم سیار دیجی کم میتوانید با پرداخت حداقل مبلغ ایاب ذهاب از ون مجهز به نمونه کارهای پرده در سراسر ایران بهره مند شوید و حتی کارشناسان به صورت حضوری مشاوره به شما ارائه داده و پارچه های مختلف در طرح ها و رنگهای گوناگون را در محل شما از نزدیک نشانتان دهند ، سپس اندازه گیری انجام داده و پروژه را برای دوخت به کارگاه ارسال کنند .

با این شیوه دیگر شما در این ترافیک و شلوغی شهر به حفظ پاکیزگی هوا نیز کمک مینمایید و کلیه اجناس پارچه با مدل ها و طرح ها و سبک های مختلف را در جلوی منزل خود داخل ماشین ون مخصوص ملاحظه نموده و انتخاب میکنید . حتی میتوانید در صورت عجله به سادگی با شبکه های مجازی مشاوره رایگان بگیرید و کارشناسان ما طرح شما را نسبت به فضا و دکوراسیون شما طراحی نموده و برایتان در سراسر ایران ارسال مینمایند .