پرده زبرا با طرح های خاص و زیبا برای آشپزخانه شما

پرده زبرا طرح خاص آشپزخانه اینترنت

راهنما 09100049363

برای برخی از قسمت های هر منزل یا واحد اداری بهتر است از پرده های زیبا ، شکیل و با قیمت مناسب به صورت کرکره ای استفاده کنیم . اما مدل های کرکره ای بسیار قدیمی و دموده شده اند و از جذابیت بالایی برخوردار نیستند . لذا در این مقاله میخواهم شما را با نوعی دیگر از پرده آشنا سازم . پرده زبرا یکی از محصولات جدید و بروز با قابلیت های بسیار بالا که در ادامه توضیح میدهم .

پرده زبرا همانند پرده کرکره ای به سمت بالا رول می شود و از طرح ها و رنگهای بسیار متنوعی برخوردار میباشد . پارچه آن بسیار زیبا و لطیف است و به صورت ترکیبی از تور در آن استفاده شده است . یعنی یک خط در میان به صورت افقی راه راه می باشد که حدود ده الی بیست سانت ارتفاع هر خط آن می باشد .

 

به این صورت که با دوخت بسیار ظریف و محکم طور با پارچه بافته شده اند . شما قابلیت رول کردن آن را با نوار کناری که آویزان می باشد میتوانید استفاده کنید . یعنی آن نوار زنجیر مانند را به سمت خودتون میکیشید و با چرخش چرخدنده پرده نیز رول میشود . هم میتوانید آن را کامل به سمت بالا جمع کنید هم میتوانید به سادگی کمی آن را رول کنید تا تورهای آن با قسمت های پارچه ای پوشیده شود و دیگر نور به داخل نتابد .

مهمترین نکته این است که بدانید این محصول به غیر از جنس پارچه میتواند از متریال های دیگر هم ساخته شود و در آن صورت شما امکان انتخاب طرح های بسیار بیشتری را دارید . حتی میتوانید عکس فرزندتان را بدهید تا برایتان با کیفیت بسیار بالا روی آن چاپ کنند . تنوع طرحهای چاپی بقدری بالاست که شما حیرت زده در انتخاب آن میمانید .

 

پرده زبرا یکی از جذاب ترین و خوش قیمت ترین نوع پرده برای سیستم آشپزخانه می باشد . به دلیل ترکیب رنگی روشن ( تور ) و تیره کنتراست زیبایی میدهد . حتی بسیاری از خانم ها درخواست میدهند که برای روی اوپن منزلشان نیز از این نوع پرده تولید بشود چرا که گاهی ممکن است بخواهند داخل آشپزخانه را از دید مهمان و اتاق پذیرایی خارج نمایند .

یکی دیگر از امکانات این نوع پرده امکان نصب آن به صورت بسیار آسان و سریع است و دنگو فنگ سایر انواع پرده را ندارد . این پرده ها میتواند به سیستم برقی و ریموت کنترل نیز متصل شوند که شما از راه دور بدون نیاز به نزدیک شدن پنجره آن را بالا و پایین ببرید . نام دیگر این پرده ها شید رول میباشد که با امکان شستشوی آسان و عمر بالا در بازار معروف هستند ، قبل از خرید و نصب پرده میتوانید براحتی با ما مشورت نمایید .

لذا تیم مشاوره این سایت به صورت تلفنی از طریق شبکه های اجتماعی شما را یاری میدهند تا بتوانید به سادگی تمامی طرح ها را مشاهده نموده و انتخابی راحت به نسبت سلیقه و بودجه داشته باشید . این نوع پرده ها از متر مربعی 90 هزار تومان الی 160 هزار تومان متغیر میباشند . در صورت تایید میتوانید از ما درخواست نمایید تا تیم اندازه گیری و مشاوره به صورت حضوری در هر کجای ایران خدمت برسند .