پرده شید رول ساده برای شرکت ها در اتاق کنفرانس

پرده شید ساده شرکتی اتاق کنفرانس اینترنت

راهنما 09100049363

پرده شید از انواع بسیار متنوعی برخوردار میشود و بسیاری از کشورها در جهان در حال تولید مدل های بسیار خلاقانه هستند . ما نیز هم به صورت شرکتی در ایران از این محصولات برخوردار شده ایم و حتی محصولات وارداتی با کیفیت و طرح های خاص موجود می باشد . بسیاری از هموطنان عزیزمان از سراسر ایران مشتاق خرید کالای ایرانی میباشند که به سرعت برایشان ارسال می گردد .

پرده های از پیش آماده هم ار لحاظ سرعت دسترسی بسیار مناسب هستند و هم از لحاظ قیمت و تنوع بسیار متنوع و جامع می باشند . پرده شید نیز به همین صورت ارائه میشود . شما میتوانید به شیوه آموزش داده شده اندازه پنجره خود را بگیرید . همینطور میتوانید به سادگی با تماس تلفنی درخواست کنید تا تیم اندازه گیری برای شما اعزام گردد .

 

انواع این پرده به صورت خیلی ساده و جذاب از جنس های با لطافت مانند کتان ، ابریشمی ، پنبه ای و تور تهیه می شوند . الیاف های طبیعی و حتی درجه یک مصنوعی آن را چند برابر زیبا مینماید . برخی پنجره ها به صورت افقی هستند مانند پنجره اتاق کار ، مدیریت یا کنفرانس ، برخی پنجرهها عمودی هستند مثل سالن حال و پذیرایی ، همینطور پنجره های گرد نیز به ندرت استفاده می شوند که مدل های مخصوص آن موجود می باشد.

طرح ها و رنگ های پرده شید چه مدل های فرانسوی و چه مدل های ترک و همینطور زبرا ، همگی بسیار متنوع هستند و از رنگهای ساده تیره تا روشن و همینطور طرح های چوب ، گلدار و رده های کمرنگ منظم و مدل های فانتزی و کودکانه که باعث جلوه پیدا کردن منزل یا محل کار شما می شود . برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره کافیست با شماره تلفن راهنما تماس بگیرید .

 

یکی از جذابیت های پرده شید این است که به دلیل داشتن ساختار افقی و رده رده ، زمانی که بالا باشند نوعی چین دارند و زمانی که کاملا پایین داده باشید نیز مدل دیگری چین دار میشود . در هر صورت این نوع چین در این نوع پرده باعث شده تا زیبایی دوچندانی را به فضا ببخشد و چشم نواز تر بشود . برای مشاهده طرح های این نوع پرده میتوانید با شماره تلفن راهنما تماس بگیرید تا در شبکه های مجازی برایتان ارسال گردد ،  پرده لوردراپه ، پرده سازمانی و شرکتی ، مناسب روحیه کاری را برایتان آماده و ارسال مینماییم .

کارشناسان آی طب به صورت تلفنی منتظر شنیدن صدای گرم شما عزیزان هستند تا با رویی خوش پاسخ های خود را به سوالات شما ارائه دهند . لذا میتوانید برای سفارش پرده شید و استعلام قیمت روز ، با شماره تلفن راهنما تماس بگیرید . ما در این مجموعه برای رضایت حال شما میتوانیم با دریافت حداقل هزینه ایاب ذهاب به سراسر تهران ایران سفر کرده و برای اندازه گیری حضوری خدمت شما برسیم .