انواع پرده آپارتمان ، محل کار ، ویلا باغ ، آشپزخانه راهنمایی

پرده متنوع اداری منازل ویلایی سازمانی

راهنما 09100049363

در دنیای امروز پنجره و ورود نور به اماکن بسته دارای اهمیت میباشد و همینطور پرده برای جلوگیری از ورود نور آفتاب و یا جلوگیری از دید افراد بیرون از محل و پوشش مکان بسیار متنوع و همینطور کاربردی شده است . پرده های بسیاری برای منظور های مختلف روانه بازار شده است که در ذیل این مطلب به معرفی آنها می پردازیم .

شما میتوانید نسبت به دکوراسیون محل مورد نظر چه به صورت اداری ، چه به صورت خانگی و حتی ویلا و سایر اماکن پرده متناسب را تشخیص داده و انتخاب کنید . مثلا اگر از مبل های راحتی به سبک مینیمال و بسیار ساده با فرم مکعب و مکعب مستطیل استفاده میکنید و محیط خلوت و تک رنگ روشن دارید بهتر است از پرده های کلاسیک سلطنتی استفاده نکنید . لذا برای مشاوره راحت تر بهتر است عسکی از محل کار دکوراسیون و مبلمان اداری یا محیط آرام مسکونی خود بگیرید و برای مشاورین ما ارسال نمایید تا راهنمایی های لازم ارائه شود .

 

انواع کاربرد پرده منزل آپارتمانی ، محل کار ، ویلا باغ ، آشپزخانه قیمت و راهنمایی

  • پرده های کلاسیک سلطنتی برای سالن پذیرایی
  • انواع پرده اتاق خواب
  • پرده مناسب برای آشپزخانه و میز اوپن
  • پوشش پنجره اتاق نوزاد و کودک
  • پرده جدا کننده سرویس بهداشتی از وان حمام
  • انواع سبک پرده برای سالن نشیمن یا همان حال
  • پرده های مدل اداری ، شرکتی
  • سری های پرده ویلایی برای خانه باغ

اما جنس ها و انواع پرده ها به دسته های بسیار متنوع و گسترده ای تقسیم میشوند که حتی ممکن است به دلیل تنوع بالای خلاقیت در این صنف نتوان همه آن را شناسایی کرد اما مهمترین های پرده ها شامل پرده های لوردراپه یا کرکره ای عمودی از جنس های مختلف چوبی ، پارچه ای ، فلزی ، پرده شید دو مکانیزم ، پرده هانیکوم یا کامب و سایر انواع پرده که به صورت اختصاصی برای شما طراحی و دوخته می شود .

 

برای درخواست مشاوره رایگان پرده حریر ، پرده سازمانی اداری ، و نیز مناسب منازل با معرفی برند برتر ایرانی و نیز وارداتی میتوانید با شماره تلفن راهنما تماس بگیرید و همچنین در صورتی که نیاز به مشاوره حضوری دارید به سادگی از کارشناس تلفنی بخواهید تا با حداقل ترین هزینه ایاب ذهاب ، تیم مشاوره دیجی کم توسط ون های مخصوص در زمان مد نظر به محل شما آمده و به صورت حضوری شما را راهنمایی کنند .

 

پرده تصفیه کننده هوا در اتاق منزل رنگ

یکی از ایده های جدید بسیار جالب برای تصفیه هوای خانه، پرده تصویه کننده هوا است که هوای آلوده خارج خانه را تصفیه میکند و هوای تمیز را وارد خانه میکند . طبق تحقیقات کارشناس ها ، اگر روال آلودگی به همین شکل ادامه یابد ، برای شهروندان مشکلات زیستی زیادی تولید میکند .. آلودگی هوا به ویژه در کلان شهر ...ادامه مطلب

ها مثل تهران از بزرگترین دغدغه ها و مشکلات مردم است و عده زیادی به دنبال راهی برای تصفیه هوای خانه یا جلوگیری از ورود آلودگی به داخل منازل هستند . برای این امر راه های زیادی وجود دارد . خیلی از شرکت ها دستگاه تصفیه هوا را معرفی کرده اند . این دستگاه ها معمولا قیمت بسیار بالایی دارند و مناسب عموم مردم نیست و همچنین برای خدمات هم مجبور به پرداخت هزینه هستید . یکی از ایده های جدید بسیار جالب برای تصفیه هوای خانه، پرده هایی است که هوای آلوده خارج خانه را تصفیه میکند و هوای تمیز را وارد خانه میکند . اگر این طرح اجرایی شود میتواند کمک بسیار زیادی به حفظ پاکیزگی هوای داخل خانه کند . میدانید که آلودگی برای افراد کم توان و مسن و آن هایی که مشکل قلبی دارند مانند سم است . پس این ایده خیلی کمک کننده است .   در کشور ما و به خصوص در شهر های بزرگ ، در فصول سرد سال با وارونگی دما مواجه است که حتی دیدیم که مدارس تعطیل شده و ورود افراد مسن و کم توان به خارج خانه را مضر میدانند . همچنین خیلی از مناطق کشور با مشکل ریز گرد ها مواجه اند . پرده تصفیه کننده هوا خیلی میتواند به حل این مسائل کمک کند . این پرده ها هم میتواند نقش زیبایی را داشته باشد و هم تصفیه کننده هوا .   طبق تحقیقات کارشناس ها ، اگر روال آلودگی به همین شکل ادامه یابد ، برای شهروندان مشکلات زیستی زیادی تولید میکند . پس باید فکری برای آن کرد . به همین خاطر طراحان به فکر این پرده ها افتادند. همچنین پرده های تصفیه کننده هوا از بیمار شدن خیلی از افراد جلوگیری میکند. طرح  پرده تصفیه کننده هوا به شکل یک پرده الکترونیکی است که روی پنجره ها قرار میگیرد و دارای چند فیلتر است که از ورود آلودگی ها و گرده ها به خانه جلوگیری میکند ، انواع دکوراسیون اتاق بزرگ باصطلاح مجلل و سلطنتی ، پرده اتاق نشیمن خواب و سرسرا را از ما مشاوره بگیرید . پرده تصفیه کننده هوا علاوه بر گرفتن آلودگی هوا ، میتواند نقش کولر را هم داشته باشد . کنترل هوای ورودی نیز بسیار برای این پرده ها راحت است چون جلوی پنجره قرار گرفته است . همچنین با ایجاد نرم افزار میتواند میزان آلودگی داخل را محاسبه کند و نسبت به آن قدرت تصفیه را کم یا زیاد کند . این ایده در خیلی از همایش ها و مسابقات ایده های پاک مورد توجه واقع شده و امیدواریم زودتر عملی شود .  

پرده اتریشی بسیار مجلل فروش اینترنتی

نام این مدل در اصطلاح پرده اتریشی است که نمایی بسیار مجلل دارد ، مدلی از نوع پرده های سلطنتی ، نمای این پرده به شکل چندین والان است که دالبری در کنار هم قرار میگیرد و پنجره خانه را به شکلی مجلل زینت میبخشد قیمت دوخت .. در تمام انسان ها دارای حس زیبایی شناختی اند و همین موضوع باعث شده ...ادامه مطلب

علمی به عنوان دکوراسیون داخلی به وجود بیاید . دکوراسیون داخلی از مهمترین کارهایی است که همه در اولین قدم برای خانه خود در نظر میگیرند . در طراحی دکوراسیون داخلی ، پرده عضو جدایی ناپذیر و بسیار مهم است و هر شخص میتواند با کمک طراحان ، تغییرات بسیار عمده ای در خانه ایجاد کند و جذابیت و زیبایی منزل خود را چند برابر کند . در میان طیف بسیار گسترده مدل ها ، نقش ها و رنگ های پرده هر شخص سلیقه ای خاص دارد یا این که مکان مورد نظر نوعی پرده خاص را طلب میکند . طرح های مدرن طرفدارانی دارد و همچنین طرح های سلطنتی . در این مطلب قصد داریم مدلی از نوع پرده های سلطنتی را به شما معرفی کنیم . نام این مدل در اصطلاح پرده های اتریشی است که نمایی بسیار مجلل دارد .   نمای این پرده به شکل چندین والان است که که به شکل دالبری در کنار هم قرار میگیرد و پنجره خانه را به شکلی مجلل زینت میبخشد . پرده اتریشی تا حد زیادی از لحاظ جمع شدن شبیه پرده های مدل رومی است و مانند آن به شکل ریسمانی جمع میشود اما مقدار پارچه مورد نیاز برای پرده اتریشی تا 5.2 برای پرده رومی میباشد . این مورد به دلیل وجود چین های بسیار در مدل اتریشی است . در مطلبی در همین سایت درباره پرده های مدل رومی به طور کامل توضیح داده ایم . اگر مایل هستید اتاقی را با دکوراسیونی کلاسیک و مجلل تزئین کنید ، مدل اتریشی انتخاب خوبی است . همچنین به همراه مبل های کلاسیک ترکیبی عالی میسازد. پارچه ها و رنگ های گوناگونی برای این مدل در دسترس شماست ولی پارچه های جنس ابریشمی بسیار مناسب اند چون لطافت خاصی دارند و دوخت آن به زیبایی بیشتر پرده کمک میکند ، بمنظور شستشوی پرده ، نصب و تعمیرات و حتی مشاوره در خرید پرده میتوانید روی ما حساب کنید .   برای آراستگی بیشتر میتوان از یک نوار چین دار پارچه ای یا نوار هایی ریشه دار استفاده کرد که نوع ریشه دار برای پارچه های ظریف تر بهتر است . برای زیبایی بیشتر آن میتوان از چوب پرده های خاص استفاده کرد و یا نخته چوب هایی به بالای پنجره نصب کرد . استفاده از تخته چوب هم به آراستگی پرده کمک میکند و هم پرده را مرتب تر جلوه میدهد . در تمام بخش ها به مشاوره های طراحان کارشناس توجه داشته باشید . لطفا جهت اطلاع از قیمت های بروز در زمینه انواع پارچه ، دوخت اختصاصی پرده ، ارسال و نصب میتوانید با شماره تلفن راهنما تماس بگیرید . ما به شما در هر کجای ایران باشید به صورت تلفنی مشاوره رایگان میدهیم و یا در صورت نیاز با دریافت حداقلی ترین هزینه ممکن برای ایاب ذهاب ، مشاوران حضوری ما برای بازدید محل شما از نزدیک اعزام میشوند و حتی اندازه گیری نیز برایتان انجام میدهند .    

انتخاب رنگ پرده نشیمن پذیرایی خواب

انتخاب جند رنگ پرده اتاق نشیمن و پذیرایی ، انتخاب یک رنگ پرده اتاق مستر ، انتخاب رنگ پرده اتاق خواب ،  انتخاب رنگ پرده اتاق مطالعه و کار ، انتخاب رنگ پرده آشپزخانه و هال و راهرو . .. انتخاب رنگ پرده اتاق نشیمن و پذیرایی بیشتری زمانی که در خانه هستید در اتاق پذیرایی یا نشیمن میگذرد . در نتیجه باید دکوراسیون ...ادامه مطلب

دکوراسیون داخلی این دو اتاق به طوری انتخاب شود که خسته کننده نباشد . همچنین وقتی مهمان به خانه می آید یا از دوستان خود دعوت میکنید در اتاق نشیمن از آن ها میزبانی میکنید پس از رنگ های گرم و دلنشین برای پرده استفاده کنید. استفاده از رنگ های گرم روشن و ساده بهترین انتخاب است البته به جز رنگ قرمز . انتخاب رنگهای پرده اتاق مستر در انتخاب رنگ اتاق مستر باید به این نکته توجه داشته باشید که بیشتر کاربردی باشد تا این که فقط به فکر زیبایی باشید. چون که بیشتر برای خواب و زمان استراحت در این اتاق وقت میگذرانید . مقاومت پارچه این پرده مهم تر است چرا که حتما بیشتر نیاز به کنار کشیدن آن است . بهترین گزینه رنگ های سرد تر و آرام مثل سبز و آبی است . اگر هم به دنبال نور کمتر هستید از دسته رنگ های قهوه ای استفاده کنید .   انتخاب رنگهای پرده اتاق خواب باید به این نکته توجه داشت که اتاق خواب با مستر متفاوت است و میتواند برای اعضای خانواده تفاوت داشته باشد. اگر اتاق خواب مخصوص فرزندان به خصوص دختر بچه است، صورتی و سبز بهترین رنگ است. همچنین برای کودکان پسر رنگ سرد مثل آبی گزینه ای ایده آل است. همچنین برای اتاق پدر و مادر بهتر است رنگ تیره استفاده شود و ترجیحاً ضخیم باشد تا حریم خصوصی حفظ گردد.  انتخاب رنگ پرده اتاق مطالعه و کار این بخش مقداری پیچیده است و بیشتر سلیقه ای است . برخی از افراد دوست دارند این اتاق نور بیشتری داشته باشد و از رنگ های آبی روشن و ار جنس های توری استفاده میکنند. اما در صورتی که شخصی میخواهد از نور لامپ استفاده کند ، بهترین انتخاب قهوه ای و پارچه کتان است که حالتی رسمی و سنگین به اتاق میدهد و نور خورشید را کنترل میکند. سادگی پارچه هم برای این اتاق مهم است .   انتخاب رنگ پرده آشپزخانه و هال و راهرو آشپزخانه معمولا به اعضای خانواده اختصاص دارد و مهمان یا عموم آن را نمیبینند . پس گرم بودن آن مهم است و از آن مهم تر رنگ متناسب با دکوراسیون داخلی آشپزخانه است . رنگ های گرم مثل قرمز و نارنجی عالی است و قهوه ای هم برای همخوانی با کابینت انتخاب خوبی است. برای هال و راهرو هم مهم مقاومت و کارایی بالا پرده است به طوری که استحکام کافی را داشته باشد ، یراق آلات پرده آویز پرده مشاوره و اجرا و نصب را از تیم حرفه ای دیجی پرده بخواهید .   جهت مشاوره رایگان میتوانید از اتاق های خود با موبایلتان عکس بیاندازید و برای مشاورین تلفنی ما ارسال کنید . کارشناسان خبره و پر تجربه به شما مشاوره رایگان جهت انتخاب رنگهای و نوع پرده هر اتاق نسبت به سلیقه و بودجه شما و همچنین در نظر گرفتن دکور و مبلمان شما ارائه میدهند . لطفا با ما تماس بگیرید تا بتوانید سفارش ساده برای پرده منزل یا محل کارتان بدهید .    


پرده پذیرایی بزرگ دکور لاکچری آموزش تور و زیر قابی نگین دار که پارچه آن بصورت رویایی میباشد .. دکورهای بقل زیبایی خاصی بخشیده و نیز در هنگام شستشو خراب نمیشوند .. .. می خوایم در مورد این مدل صحبت کنیم که تور زیر قابی وسط نگین است که پارچه آن به صورت رویایی و ست سرمه ای هست یعنی ...ادامه مطلب

از رنگ آبی شروع میشه و هر چی بالاتر میاد کمرنگ تر و در سفید محو میشه که به صورت آستر کش دوخته شده و به کار حجم داده که باعث شده کار شکیل تر و زیباتر دیده شود .  دکور های بغل ، دکور لبه حاشیه است که گلدوزی شده و در شستشو به هیچ عنوان دوختش خراب نمی شود که روی مخمل لاکچری دوخته شده که به این صورت در یک طرف و در فاصله 70 سانتی متری از زمین با گل میخ و شرابه تنطیم شده . این طرح دکور برای کارهای لاکچری ، کلاسیک و روکوکو استفاده میشه . شما می توانید شرابه ، گل میخ ها را با طرح پرده و دکورتان ست کنید . این مدل دکور قرینه برای خانه های بزرگ با پنجر های بزرگ مناسب است . اگر اتاق کوچک است اصلا از مدل قرینه استفاده نکنید بلکه پیشنهاد میدم مدل یک طرفه ی آن را اجرا کنید . حریری که در زیر استفاده می کنید اگر ضخیم باشد حریم شخصی شما را حفظ می کند و نور را به داخل وارد می کند اگر نازک تر بود می توانید از یک آستر استفاده کنید . اگر شما هم تصمیم دارید پرده ها و یا دکور خانه تان را تغییر دهید کارشناسان ما می توانند شما را در انتخاب پرده ای متناسب با دکورتان راهنمایی کنند تا خانه ای دلباز ، زیبا داشته باشید و وسایل خانه با انتخاب پرده مناسب در خانه بدرخشد و زیبا تر از آنچه فکر می کنید به چشم آید . دکور در دو طرف به صورت قرینه دوخته شده که در اندازه های 3 متر به بالا می توانید از حاشیه دبل با رنگ نباتی استفاده کنیم .  همینطور می توان مدل های مختلفی برای جمع کردن آن استفاده کنیم  . گل میخ اگر درارتفاع مختلف زده شود می توانیم طرح ها و مدل های مختلفی به آن بدهیم . این مدل که در ویدئو مشاهده می کنید از پر طرفدار ترین مدل ها است . کتیبه ای که در بالا مشاهده می کنید از جنس پلاستیک فشرده با طرح منبت است و دارای رنگ بندی متفاوتی است که متناسب با فضای خانه و رنگ دکور می توان رنگ بندی آن را تغییر دهیم . شما می توانید با یک تماس با شماره بالای صفحه هر آنچه می خواهید را به کارشناسان خلاق ما بگویید تا بهترین گزینه ها را به شما پیشنهاد دهند و پس از انتخاب مدل خیاطان حرفه ای ما آن را دوخته و نصابان ماهر در انواع مدل ها برای شما آن اجرا کنند تا شما هر آنچه می خواهید را مطابق میلتان انتخاب کنید .


چه پرده ای مناسب خانه با ابعاد ۸۰ تا ۱۱۰ متر است ؟ میتوان از پرده های مستطیل شکل زرین والان دار استفاده نمود .. بافت تور آن اگر مرغوب باشده فوق العاده در زیبایی کار تاثیر میگذارد .. .. سلام امروز می خواهیم در مورد این مدل پرده صحبت کنیم که برای خانه هایی با ابعاد 80 تا 110 ...ادامه مطلب

متر دارند  با پذیرایی مستطیل شکل که پنجره های آنها با ابعاد 3.5 در 4 متر است . این پرده پذیرایی از سه لایه پرده زیرین ، پرده رویی و والان تشکیل شده که لایه زیرین آن از جنس تور ترک است با بافت فوق العاده خوبی که حاشیه های متوالی دارد .حاشیه های متوالی تنها برای خلوت نشان دادن کار نیست بلکه دکور کار را بیشتر نمایش می دهد . این توری که مشاهده می کنید از لحاظ بافت و جنس تور کیفیت خیلی خوب و ایست فوق العاده ای دارد . سه جاف و سربی که پایین کار خورده باعث شده ه پرده افت بیشتری داشته باشد و پیلیسه های 16 سانتی منظمی داشته باشد . والانی که برای این پرده استفاده شده از جنس مخمل راه راه است که لبه های کار شده ی آن زیبایی خاصی به آن بخشیده . در این مدل مشاهده می کنید که رنگ یراق با رنگ گل های پرده ی رویی با هم ست هستند . پرده رویی از یه پارچه که از نوع کار پفکی انجام شده که با دست نصاب و هنر ایشون به این شکل درآمده . در واقع دوخت ساده است و نصاب توانسته پرده را به این شکل درآورد و نظمی در چین های آن ببخشد که این کار از عهده ی یک نصاب حرفه ای و هنرمند ساخته است . همانطور که می بینید پایین دکور چین ها با شرابه ی کریستالی جمع شده و این باعث میشه که مدل پرده را بعد از هر بار شستشو تغییر دهید . والان پرده که دکور بخش بالای پرده را تشکیل داده با یک گل میخ طلایی مصری نصب شده که می توانه با گل میخ کریستال هم این کار انجام بشه .کتیبه ای که نصب شده کار را راحت تر ، زیبا تر و به صرفه تر کرده است . زیرا باعث شده از ریل های ساده استفاده کنیم و کمک کرده از ریل استیل ، ریل چوب ، ریل پوست ماری و آمریکایی استفاده نکرده و با یک کتیبه از جنس رزین کل کار زیبایی اش به دوچندان برسد . برای نصب این پرده پند روز یا چند ساعت کار لازم است ؟ این کار اگر توسط دو نصاب حرفه ای انجام شود بین یک ساعت و نیم الی دو ساعت زمان می برد اما ایکه چقدر بتونیم برای این پرده زمان بگذاریم هنر نصاب است . نصاب ما می تواند پرده را به سه شکل متفاوت درآورد و شما ببینید و اگر خوشتان نیامد تغییر دهید و آن را با دکورتان ست کنید . می توان والان یا دکور بالا به صورت شالی جمع نشود و ساده جمع شود و نصاب با هنر خودش آن را به دو سه مدل اجرا کند و تمام اینها زمان می برد اینکه گل میخ در ارتفاع 60 سات بخورد ، ارتفاع 80 سانتی بخورد و یا ارتفاع یک متری بخورد فوق العاده مهم است .  برای خرید از انتخاب پرده تا دوخت و نصب پرده می توانید با شماره ی بالای صفحه تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند  و سفارشتان را به آنها بگویید تا  پرده را برایتان بدوزیم و در طرح های مختلف آن را برایتان اجرا کنیم .

پرده رومن رومی پیلی دار بزرگ سالنی

در نگاه اول مدل پرده رومن یا رومی بسیار ساده به چشم می آید . اما ظرافت و زیبایی این مدل در تا شدن های افقی و منظم پارچه پرده است که در حالت باز شده تکه ای پارچه قالب کلی پنجره را پوشش میدهد . پرده های مدل پیلی دار .. در نگاه اول مدل رومن بسیار ساده به چشم ...ادامه مطلب

می آید . اما ظرافت و زیبایی این مدل در تا شدن های افقی و منظم پارچه پرده است که در حالت باز شده تکه ای پارچه قالب کلی پنجره را پوشش میدهد . پرده های مدل پیلی دار .. در نگاه اول مدل رومن بسیار

کتیبه پرده چوبی پلاستیکی قاب پرده

اثرات و مزایای قاب پرده یا به زبانی دیگر همان کتیبه های چوبی منبت کاری شده که حتی نمونه های پلاستیکی آن هم ساخته شده از لوازمی است که جلوه فوق العاده ای به نما میدهد . میله و ریل پرده و متعلقات آن را از دید مخفی میکند . .. لوازم جانبی پرده در طراحی های امروزی نقش زیادی در ...ادامه مطلب

زیبا کردن هر چه بیشتر نمای پرده دارند . قاب پرده یا به زبانی دیگر همان کتیبه های چوبی منبت کاری شده که حتی نمونه های پلاستیکی آن هم ساخته شده از لوازمی است که جلوه فوق العاده ای به نما میدهد . کاربرد آن به گونه ای است که میله و ریل پرده و متعلقات آن را از دید مخفی میکند و همچنین خود زیبایی خاصی دارد .   جنس و رنگ کتیبه ها را بیشتر بشناسید ؟ جنس کتیبه معمولا دو نوع چوبی یا پلاستیکی است . نوع پلاستیکی از جنس پلیمر است و هیچ آسیبی به پارچه نمیرساند و کاملا ضد آب است . جنس دیگر چوبی است که طرح های منبت روی آن ها کار میشود و بسیار شیک و هنرمدانه ساخته میشوند . این طرح ها بسیار متنوع و شکیل است . همچنین رنگ های این طرح ها گوناگون است و بهترین رنگ ها را میتوان در موارد زیر یافت : سفید طلایی شاپان یا سیاه قلم طلایی صدفی قهوه ای این رنگ ها ممکن است برای طرح های مختلف بیشتر هم شوند . اما برای هر مدل پرده رنگ و نقش مناسب آن توسط کارشناسان پیشنهاد میشود .   مزیت های استفاده از کتیبه : کتیبه علاوه بر مخفی کردن ریل و چوب پرده کمی به روی پارچه هم می آید که این نکته خود از مزیت های آن به شمار میرود . این کتیبه ها دارای طرح ها و نقوش بسیار متنوعی است و این نکته باعث میشود تا با هر مدل از پرده یک نوع کتیبه باشد که همخوانی خوبی ایجاد کند و همچنین مشتری با سلیقه خود میتواند از این میان کتیبه را انتخاب کند . همچنین برای انواع پرده کوتاه یا بلند میتوان از آن بهره برد .   تاثیر کتیبه بر زیبایی و اندازه ی اتاق : رنگ بندی های مختلف این کتیبه ها برای هر نوع پرده ،چه سلطنتی و لوکس و چه ساده و مدرن ، قابل انتخاب است . این قاب پرده ها قیمتی مناسب دارند و به راحتی میتوان به این وسیله نمای کار را بسیار زیبا کرد . نکته دیگر این است که بلند بودن پرده از طرفی جلوه خوبی به کار میدهد و از طرفی باعث میشود از نظر روانی اتاق بزرگ تر دیده شود که این خود یک مزیت است ، برای  انتخاب پرده ، سفارش و دوخت و البته ارسال به منازل و شرکت ها لطفا با شماره روی سایت تماس بگیرید . قاب و کتیبه نیز به همین شکل باعث میشود فضای اتاق بزرگتر به چشم بیاید. جنس های کتیبه ها نیز متفاوت است و هر کدام از آن ها زیبایی خاصی دارند . همچنین باید گفت که کتیبه های طراحی شده مقاومت بالایی دارند و بابت این موضوع خیالتان راحت باشد . این قاب ها جایگزین بسیار مناسب تری برای قرنیز و مدل های گچی قدیمی است و حتی کاربرد و نسب راحتی هم دارند .   برای مشاهده انواع طرح های کتیبه و قاب میتوانید با شماره تلفن راهنما تماس بگیرید تا برای شما در صفحات مجازی ارسال نمایند و حتی مشاوره رایگان هم به شما بدهند . لذا در صورت سفارش با همان شماره تلفن میتوانید درخواست کنید تا در هر کجای ایران که هستید ، پروسه فرایند اندازه گیری ، انتخاب مدل و رنگ ، دوخت ، ارسال به سراسر کشور و در نهایت نصب صورت پذیرد .    

آویز پرده میل پرده الکترونیکی حلقه

این نگه دارنده ها با مدل کلی پرده و جنس پارچه مورد استفاده و همچنین نوع باز و بسته شدن آن یک هارمونی خاصی دارد ، آویز های زنجیری پرده ، آویز های حلقوی ، میل پرده الکترونیکی ، پرده با آویز های زبانه ای و جمع شونده . .. حتما دیده اید که برای نگه داشتن پارچه پرده روی دیوار چندین مدل ...ادامه مطلب

مختلف از نگه دارنده و لوازم تزئینی جانبی وجود دارد . این نگه دارنده ها با مدل کلی پرده و جنس پارچه مورد استفاده و همچنین نوع باز و بسته شدن آن یک هارمونی خاصی دارد . همین مورد سبب شده که طراحان با در نظر گرفتن سلیقه مشتری و معیار های دیگر ، آویز های متنوعی تولید کند . در این مطلب چند مدل از آن ها را با بررسی میکنیم .   آویز های زنجیری پرده اولین مدل ، آویز های زنجیری است . در آویز های زنجیری ، قطعات با یکدیکر مرتبط است . به این صورت که اگر یکی از آن ها بسته شود ، بقیه بخش ها نیز به دنبال ان جمع میگردد . این نوع آویز ها را عمدتاً در محل های رسمی مثل ادارات و شرکت ها استفاده میشود چرا که حالتی سنگین و رسمی دارد و همچنین طراحان سعی میکنند پرده ای که برای آن انتخاب میکنند یکپارچه نباشد . آویز های حلقوی اگر شما به دنبال یک آویز با طراحی معاصر هستید و شکل و زیبایی آویز برایتان مهم است این مدل پیشنهاد میشود . آویز های حلقوی نسبتاً انعطاف پذیری بیشتری از خود دارند . از آن در مواردی که پارچه سنگین است و همچنین کل پارچه به طور کامل استفاده میشود ، بهره میبرند . همچنین برای این نوع آویز از سیستم های به روز و پیشرفته استفاده نمیکنند و جمع کردن آن دستی است .    میل پرده الکترونیکی این نوع از میله های نگهدارنده پیشرفته است و فناوری آن به روز میباشد . شکل کلی این مدل خیلی شبیه به نوع ساده است و تنها تفاوت در باز و جمع شدن پرده است . برای باز و بسته کردن پرده ، شخص به طور مستقیم دخالتی ندارد و تنها با استفاده از یک ریموت کنترل از راه دور میتوان پرده را باز و بسته کرد . از این مدل معمولا برای خانه های بسیار لوکس یا هتل ها که پرده سلطنتی دارند استفاده میشود  پرده با آویز های زبانه ای و جمع شونده آویز های زبانه ای متفاوت از بقیه است . به این خاطر که شئ خارجی وجود ندارد و از قبل به وسیله خود پارچه چیزی به حالت آویز ساخته میشود . به خاطر این که با باز و بسته شدن ، باعث مستهلک شدن میشود ، معمولا در مکان هایی که نیاز به باز و بسته شدن نباشد استفاده میشود . آویز های جمع شونده هم مانند زنجیره ای با هم متصل اند و با کشیدن دستگیره جمع شده و در دوطرف یا در یک طرف جمع میشود و معمولا در اتاق خواب از این مدل کار میکنند .   برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن راهنما تماس بگیرید . ما در این مجموعه آمادگی مشاوره رایگان تلفنی را داریم و یا با پرداخت مبلغی جزیی برای مشاوره در محل و حضور ون های مخصوص دیجی پرده در جهت نمایش انواع پارچه ها و طرح های آن به صورت حضوری در سراسر ایران میتوانید با شماره تلفن راهنما تماس بگیرید .    

انتخاب پرده سالن پذیرایی نور طبیعی

تاثیر پرده پذیرایی در تغییر شکل خانه ، انتخاب صحیح جنس و مدل پرده متناسب با سبک سالن پذیرایی ، نکات ضروری درمورد پرده پذیرایی ، در هنگام خرید به رنگ پرده دقت کنید که در نور طبیعی روز آن را انتخاب کنید . برخی نورهای غیر طبیعی بر رنگ پرده تاثیر می گذارد . .. پذیرایی یکی از بخش های مهم خانه ...ادامه مطلب

است که افراد هزینه ی زیادی برای زیبا سازی آن می کنند این نقطه از خانه به دلیل حظور بیشتر و حظور مهمان بیشتر در دید است اما پرده پذیرایی نقش بسیار زیادی در زیبایی آن ایفا می کند . خانم های با سلیقه می دانند که پظور پرده را با مبلمان ، فرش یا دیوار خانه ست کنند . اما پرده می تواند تعیین کننده ی سبک خانه باشد و بسیار اهمیت دارد که شما از همان سبکی که در وسایلاتان استفاده می کنید در پرده نیز استفاده نمایید . اگر تمامی وسایل پذیرایی با هم هماهنگی داشته باشد اما پرده پذیرایی را درست انتخاب نکنید خانه سبک خودش را از دست می دهد و وسایل شما آن طور که باید خودشان را نشان نمی دهد . این مجموعه میتواند با دریافت حداقل هزینه ایاب و ذهاب ، نیروهای متخصص خود را برای مشاوره ، نصب و اندازه گیری در سراسر ایران اعزام نماید .   تاثیر پرده پذیرایی در تغییر شکل خانه : پرده پذیرایی تعیین می کند خانه را لوکس یا کلاسیک یا شاد و هنری نشان دهد یا خیر . اگر از پرده مناسب با وسایل و چیدمان خانه استفاده نمایید می توانید با کمترین هزینه جلای زیادی را به خانه ببخشید و کاری کنید تمامی وسایل شما بدرخشد و سلیقه تان زبانزد کل دوستان و آشنایان شود . لطفا با ما تماس بگیرید .   انتخاب صحیح جنس و مدل پرده متناسب با سبک پذیرایی : اگر در پذیرایی از مبل های سلطنتی و مجسمه های بزرگ یا ظرف های گران قیمت استفاده ی کنید باید از پرده پذیرایی مخملی و سنگین استفاده نمایید . اگر از مبلهای کلاسیک ، تابلوهای طرح مدرن استفاده می کنید از پرده های حریر و با طاق مخملی یا پرده های کتان استفاده کنید . اگر از مبهلی نخی با رنگ های شاد و سبکی سنتی استفاده می کنید از پرده های نخی ولی با طرح های جدیدی که وجود دارد و حالت سنتی و خاص خود را دارد استفاده کنید . این مدل پرده ها نیاز به والان ندارد و تنها می توانید از میل پرده استفاده کنید تا وسایل تزدینی خاص ، بشقاب های خاص و هنری ، کوسن های هنری ، شمع دانی های خاص و ... خودشان را نشان دهند . در اینجا هزینه ی پرده برای شما بسیار ارزان تر می افتد ولی کارهای دستی و هنری خاص شما بیشتر خودشان را جلوه می دهند . اما جدید هنرمندان با ترکیب سبک های مدرن و سنتی سبکی جدید را خلق کرده اند . در این مورد خانه ای با مبل های چرم ، تابلو های طرح خاص در یک تناژ رنگ می توان پرده ای با والان همان تناژ رنگ و مخمل را انتخاب کرد .   نکات ضروری درمورد پرده سالن پذیرایی : در هنگام خرید به رنگ آن پرده دقت کنید که در نور طبیعی روز آن را انتخاب کنید . برخی نورهای غیر طبیعی بر رنگ پرده تاثیر می گذارد و نگ واقعی اش را نشان نمی دهد . پرده پذیرایی باید سراسری باشد از سقف تا زمین . هر چه طول و عرض پرده بیشتر باشد البته متناسب با ساختمان ، خانه بزرگ تر و زیبا تر جلوه خواهد کرد .   اگر سبک مدرن و لوکس را برای پذیرایی خود انتخاب کردید از پرده های ریش دار هرگز استفاده نکنید . و این مدل پرده بیشتر برای سبک های کلاسیک استفاده می شود . برای سفارش پرده پذیرایی یا دریافت مشاوره تلفنی و حضوری میتوانید با شماره راهنما در بالای همین صفحه تماس بگیرید . ما در این مجموعه به شما یاری میدهیم تا در هر کجای ایران هستید بتوانید بهترین انتخاب ها و کالاهای مرتبط به پرده با درجه کیفی الف را تهیه کنید .