پرده هتل جذابیت اتاق کاهش هزینه با انتخاب صحیح

پرده هتل کاهش هزینه انتخاب صحیح

راهنما 09100049363

انتخاب پرده مناسب برای هر فضایی از مهم ترین بخش های کار طراحان داخلی است. جنس پرده ،رنگ پارچه و خیلی دیگر از المان ها وجود دارد که اشخاص درباره آن ها اطلاعات زیادی ندارند . پس همیشه باید با مشورت با افراد متخصص پرده را انتخاب کرد . پرده هتل ها هم از اهمیت بالایی برخوردار است و انتخاب اشتباه در این مورد هم باعث دل زدگی مهمانان میشود و هم کار خود هتل را بیهوده اضافه میکند.

اهمیت پرده در مکان های مختلف :

در این مطلب با ما همراه باشید تا درباره انتخاب پرده مناسب برای هتل ها بیشتر بدانیم . پرده یک عامل بسیار مهم در پوشاندن ضعف های محیط است . علاوه بر آن در نور دهی و دفع حشرات نیز کاربرد به سزایی دارد . این عوامل در کنار عامل همخوانی با محیط و زیبا سازی فضای اتاق ها ،کار انتخاب را سخت تر میکند. میتوان گفت نقش پرده حتی از مبلمان فضای هتل و فرش نیز مهمتر است .

آنچه باید در انتخاب پرده هتل رعایت کنید

ظاهر اتاق های هتل از عواملی است که اگر مشتری را راضی نکند ، او دوباره به هتل بر نمیگردد . عواملی در انتخاب درست دخیل است که آن ها را مرور میکنیم . اولین نکته همخوانی جنس پرده هتل با رو مبلی ها و فرش است. این نکته باعث میشود زیبایی سوییت دو چندان شود. همچنین آنالیز خود پنجره و رنگ و شکل پنجره برای انتخاب پرده متناسب بسیار مهم است و حتی نوع نور گیر بودن آن هم باید آنالیز شود.

اینگونه اتاق های هتل را جذاب تر کنید و از هزینه ها بکاهید :

اگر اتاق دارای مبلمان و تابلو های گوناگون و اثاثیه های دیگر پر شده است باید توجه کرد که پرده هتل باید رنگی خنثی داشته باشند تا یکپارچگی اتاق حفظ شود . اتاق مدیریت هم باید شکلی جذاب و خوشایند داشته باشد و در کنار آن وجه تمایزی هم با دیگر فضاهای هتل داشته باشد . نکته بسیار مهم این است که پرده هتل باید به نگه داری کمتری نیاز داشته باشد . چرا که هزینه های هتل با این کار کاهش می یابد.

 

این کار با انتخاب پارچه هایی با جنس مقاوم صورت میگیرد. همچنین پرده ها باید کاملا اندازه باشند. حتما تا امروز دیده اید که بعضی جا ها اندازه پرده کوچکتر یا بزرگتر از پنجره است و شکل نامناسبی به اتاق داده . اگر هتل در جایی قرار دارد که لازم است نور و هوای مطبوع به داخل بیاید ، بهتر است از پارچه های توری و حریر استفاده شود . مانند هتل هایی که در طبیعت قرار دارند مثل شمال کشور.

 



براي اكنون مطلبي يافت نشد