تاثیر قاب پرده کتیبه قبل از خرید پرده این مقاله را بخوانید

کتیبه پرده چوبی پلاستیکی قاب پرده

راهنما 09100049363

لوازم جانبی پرده در طراحی های امروزی نقش زیادی در زیبا کردن هر چه بیشتر نمای پرده دارند . قاب پرده یا به زبانی دیگر همان کتیبه های چوبی منبت کاری شده که حتی نمونه های پلاستیکی آن هم ساخته شده از لوازمی است که جلوه فوق العاده ای به نما میدهد . کاربرد آن به گونه ای است که میله و ریل پرده و متعلقات آن را از دید مخفی میکند و همچنین خود زیبایی خاصی دارد .

 

جنس و رنگ کتیبه ها را بیشتر بشناسید ؟

جنس کتیبه معمولا دو نوع چوبی یا پلاستیکی است . نوع پلاستیکی از جنس پلیمر است و هیچ آسیبی به پارچه نمیرساند و کاملا ضد آب است . جنس دیگر چوبی است که طرح های منبت روی آن ها کار میشود و بسیار شیک و هنرمدانه ساخته میشوند . این طرح ها بسیار متنوع و شکیل است . همچنین رنگ های این طرح ها گوناگون است و بهترین رنگ ها را میتوان در موارد زیر یافت :

  • سفید طلایی
  • شاپان یا سیاه قلم
  • طلایی
  • صدفی قهوه ای

این رنگ ها ممکن است برای طرح های مختلف بیشتر هم شوند . اما برای هر مدل پرده رنگ و نقش مناسب آن توسط کارشناسان پیشنهاد میشود .

 

مزیت های استفاده از کتیبه :

کتیبه علاوه بر مخفی کردن ریل و چوب پرده کمی به روی پارچه هم می آید که این نکته خود از مزیت های آن به شمار میرود . این کتیبه ها دارای طرح ها و نقوش بسیار متنوعی است و این نکته باعث میشود تا با هر مدل از پرده یک نوع کتیبه باشد که همخوانی خوبی ایجاد کند و همچنین مشتری با سلیقه خود میتواند از این میان کتیبه را انتخاب کند . همچنین برای انواع پرده کوتاه یا بلند میتوان از آن بهره برد .

 

تاثیر کتیبه بر زیبایی و اندازه ی اتاق :

رنگ بندی های مختلف این کتیبه ها برای هر نوع پرده ،چه سلطنتی و لوکس و چه ساده و مدرن ، قابل انتخاب است . این قاب پرده ها قیمتی مناسب دارند و به راحتی میتوان به این وسیله نمای کار را بسیار زیبا کرد . نکته دیگر این است که بلند بودن پرده از طرفی جلوه خوبی به کار میدهد و از طرفی باعث میشود از نظر روانی اتاق بزرگ تر دیده شود که این خود یک مزیت است ، برای  انتخاب پرده ، سفارش و دوخت و البته ارسال به منازل و شرکت ها لطفا با شماره روی سایت تماس بگیرید .

قاب و کتیبه نیز به همین شکل باعث میشود فضای اتاق بزرگتر به چشم بیاید. جنس های کتیبه ها نیز متفاوت است و هر کدام از آن ها زیبایی خاصی دارند . همچنین باید گفت که کتیبه های طراحی شده مقاومت بالایی دارند و بابت این موضوع خیالتان راحت باشد . این قاب ها جایگزین بسیار مناسب تری برای قرنیز و مدل های گچی قدیمی است و حتی کاربرد و نسب راحتی هم دارند .

 

برای مشاهده انواع طرح های کتیبه و قاب میتوانید با شماره تلفن راهنما تماس بگیرید تا برای شما در صفحات مجازی ارسال نمایند و حتی مشاوره رایگان هم به شما بدهند . لذا در صورت سفارش با همان شماره تلفن میتوانید درخواست کنید تا در هر کجای ایران که هستید ، پروسه فرایند اندازه گیری ، انتخاب مدل و رنگ ، دوخت ، ارسال به سراسر کشور و در نهایت نصب صورت پذیرد .